Argh

Aj. Det är det enda jag sagt idag, vilket kanske är tur för det är nog inte ett friskhetstecken att gå omkring och prata med sig själv. Men ont har jag. Värsta träningsvärken på månader och det är ett under att jag tog mig ut på promenad imorse. Och vad är detta med att jag inte kan somna numera? Jag är känd för att somna i samma stund som jag lägger huvudet på kudden, en av mina finaste egenskaper i min mening. Inte lika populärt hos tidigare pojkvänner som av nån anledning alla hade sömnproblem. Hur som helst så är något fel, det tar mellan 1-2 timmar innan jag somnar nu och i mina mått mätt är det katastrofalt. Jag har inte ens nån att skylla på.

Idag är det röd dag, igen. Imorgon har jag för mig att föreläsningarna sätter igång igen, wohoo. Vet inte ens om det är någon mening för mig att gå på det, då jag förmodligen inte kommer fortsätta. Men eftersom jag inte vet säkert vore det ju dumt om jag kom på att jag ska fortsätta och då missat alla föreläsningar för sista kursen i det här momentet. Suck. Jag vill byta liv med någon. Gärna med nån som är rik och är gift med en hunk. Ingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0