Äntligen!

När klockan var slagen nio gick jag raka vägen till ica och handlade allt jag kunde komma på som jag saknat de senaste två veckorna. Det blev bland annat torkade fikon, dadlar, yoghurt, kaffe, kesella, fänkål, tuggummi, äpplen, bananer, schampo, balsam och lite till.. dyrt blev det också, men det finns inte så många affärer att välja på här och jag kommer inte ha tid att åka till nån stormarknad på hela veckan..så det får bli lite oekonomiskt. Nu har jag ätit ett gott äpple som mellanmål iallafall och nu var det tänkt att jag skulle hinna plugga lite innan det är dags för dagens föreläsningar.

De taskmörtarna har lagt föreläsningarna till kvart i 5 och kl 5 går bodypump-passet igång som jag vill gå på.. det är om jag springer förstås. Jag får ta på mig löparskorna innan föreläsningen är slut så jag är beredd. Nåja, träningsväskan följer med iallafall, sen får jag hålla tummarna för att vi slutar iaf 5 min tidigare. Jag hoppas dessutom på solariesolning ikväll, det blev inte senast... jag börjar se ut som en skandinav vintertid.

Jag köpte tre Zoegasförpackningar och fick den här fina burken. Äntligen en burk som paketet faktiskt går ner i!

Kommentarer
Postat av: hanna

den var faktiskt riktigt snygg !

2009-02-01 @ 16:10:19
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0