Tröttsamt

Min torra hud kommer ta kål på mig till slut. Även inatt sov jag oroligt och det kliade överallt så till slut fick jag gå upp och smörja in med hudlotion. Det blev iallafall bättre så jag får börja göra det varje kväll nu så jag får nån nattro. När jag ändå var uppe mitt i natten passade jag på att sms:a med en viss person igen. Jag brukar aldrig ha stora mobilräkningar men nu börjar jag faktiskt bli lite orolig. Fast det är alla gånger värt det.

Idag är det kostdata som sagt, knappa lite på en dator och sen ska jag sitta med två olika grupparbeten som jag inte är det minsta sugen på. Efter det blir det kemi, kemi, kemi. Idag ska jag fara ut och jogga istället för att gå på Iksu, det tar mindre tid, plus att det var så längesen jag var ut nu. Och sprang alltså. Snart börjar ju blodomloppet närma sig också och då måste jag vara i toppform. Måste klå min gamla tid. Lite annorlunda men nyttigt att tävla mot sig själv faktiskt. Nej, om man skulle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0