Tiden går

Redan torsdag idag. Jag tycker det är helg hela tiden, vilket i och för sig inte är så dumt. Och går tiden fort så kommer det dels vara en speciell dag ganska snart, plus att sommaren kommer närmare. Det är faktiskt nästan ljust ute när jag kliver upp numera, jag behövde inte ens tända lampan i vardagsrummet idag. Mindre roligt att det är närmare -21 ute, men det är bara att stå ut, på lördag blir det "varmare".

Mitt knep sen förra gången jag var på funk, för att komma in i stämning, funkade lika bra den här gången. Jag ställde mig mitt i smeten och kände mig bara lycklig när vi körde igenom hela dansen, endorfinerna fullkomligt flödade. När vi kört igenom en tre-gångers omgång av dansen så applåderade vi som alltid och nu var det nästan så att jag undslapp ett sånt där "wohoo" som man hör vissa göra på träningarna ibland. Förut tänkte jag att vad har de att tjoa åt, men nu vet jag. Tänk att det skulle ta en hel hösttermin och början på vårterminen innan jag skulle komma till det här läget. Men bättre sent än aldrig, tveklöst. Nu har jag även bokat in mig på lördagens streetdance, det blir grymt.

Dags att ge sig iväg till campus igen. Idag har vi redovisning i vitaminer & mineraler och det kommer nog gå bra, vi har en fin powerpoint-presentation. Vi ska laga mat igen också, så jag ska se till att ta med mig kameran.


Bild från en varm och solig dag i höstas.

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Fy bubblan vad kallt. Jag tycker att -10 är fullt tillräckligt för att göra en utomhusvistelse grovt överskattad.

2009-02-19 @ 16:51:47
URL: http://www.IzZzY.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0