Obeskrivligt trött

Jag trodde det var ett av de berömda fyllesamtalen som störde min sömn när väckarklockan ringde, för det kunde bara inte vara så att det var dags att kliva upp. Det tog en halv evighet för mig att somna då mina fötter aldrig ville bli varma, de var så kalla att det gjorde ont i dem. Till slut tog jag på mig mina rosa fluffiga nallesockar så jag somnade till slut, men tillräckligt med sömn hann jag inte få. Nu är jag trött på det här. Cornelia, ta med mig till Thailand. Jag är liten och ryms i en resväska och jag är omedvetet bra på att pruta. Inte det? Nej, nån jämtländsk viking är jag inte.

Idag är det inga föreläsningar, men tack vare alla grupparbeten så måste jag ändå in till campus. Men idag är ju bara -18, härligt.. på tal om grupparbeten så måste jag göra en del innan jag måste plågas i kylan. Frukosten blev för andra dagen i rad proteingröt med torkat fikon, äpple och physalis som i vanlig ordning avnjöts framför vakna med the voice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0