Lyckokänsla

Det var längesen jag fick en sån här härlig kick av träningen. Och allt tack vare (tror jag) en irriterande äldre kvinna som liksom tvingade bort mig från min vanliga plats mot väggen på funken, så jag stod till slut mitt ibland alla andra. Det blev en helt annan känsla och jag fick världens kick av det, uppenbarligen. Det höll i sig igenom core control och när jag var på väg hemåt gick jag med ett fånigt flin på läpparna och måste ha sett ut som en idiot.. men jag bryr mig inte. Lycka! Dessutom träffade jag två gamla kompisar som jag inte ser så ofta på vägen hem och pratade glatt med dom ett tag. Shit, det är ju av den här anledningen som jag tränar, för att må så här förbaskat bra! Jag ville bara dela med mig av min glädje, och för att ni inte ska tro att jag är deppad eller stressad jämt, som det kan verka ibland. Nu ska jag fortsätta njuta av lyckoruset innan det är dags för molekyler och vätejoner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0