Lite tråkigt

Det blev väl kanske inte den roligaste middagen idag och därför tog jag heller ingen bild. Ska försöka hålla mig till att fota de måltider som är något sånär inspirerande. Träningen gick ok idag, men det var fruktansvärt tungt. Instruktören lyckades dock pricka in när jag var på väg att ge upp och skrek: jag vet att det är tungt nu, men tänk på nåt roligt så går det! Nu hade jag för en gångs skull nåt roligt att tänka på, och det funkade faktiskt. Men idag var det tunga trappsteg upp från träningslokalerna. Jag ska nog se upp med att gnälla på att andra brukar gå långsamt upp för den trappan.

Känns lite konstigt nu att inte ha nån tenta att stressplugga inför, känns som det varit standard senaste 1 ½ månaden. Vi har förvisso en tenta 27:de februari, och jag borde nog sätta igång redan nu så det inte blir panikplugg som vanligt. Jag ska, jag ska, jag ska. Först ska jag bara njuta lite av Powderfingers underbara låtar och drömma mig bort för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0