Lite nytt

Nu vet jag inte varför det ska ta så lång tid att göra förändringar i den här bloggen, men jag la iallafall in en ny header igår kväll och den borde komma upp under dagen. Lite roligare än den nuvarande. Jag är verkligen inget geni när det kommer till såna här saker, men jag gör mitt bästa. Dagen började med att jag vaknade strax innan nio. Låg och lyssnade på bra musik i mp3-spelaren innan jag gick upp. Såg att solen sken från klarblå himmel och kunde inte låta bli, så jag for ut på en joggingtur och vilken skillnad det är att springa när solen lyser i ansiktet. Jag kände att jag ville le mot varenda människa jag mötte. Kanske var det inte bara solen på himmelen som gjorde mig så glad, jag tror det börjar skina en sol inombords också.. jag har en viss person att tacka för det. Saker och ting kan vända så fort, men jag är glad för det. Nu känner jag hopp och glädje, ångestklumpen är ett minne blott.

Kom just att tänka på att det är alla hjärtans dag idag. Jag har fått en gullig hälsning från min moster redan, hon hör alltid av sig på ett eller annat vis. Ett år skickade hon en kökshandduk med hjärtan på och en ask med chokladhjärtan. Jag önskar jag kunde vara lika bra på att visa uppskattning för de omkring mig som jag tycker så mycket om. Och då menar jag inte bara den här dagen utan alla dagar på året. Det kanske borde ha varit mitt nyårslöfte.

Här är iallafall min frukost. Den avnjöt jag till det 13:de avsnittet av grey's anatomy, säsong fem. Jag grät på slutet, de lyckas verkligen med sina tårdryparhistorier. Och musiken de väljer till är ju så klockren för tillfället så det blir bara helt perfekt. Musiktips kommer.


Yoghurt, axa fullkornsflingor, sharonfrukt, honungsmelon, hasselnötter och torkat fikon. En pågen-nånting-halva med leverpastej, keso, sallad och tomat.



Kommentarer
Postat av: IzZzY

Se där ja, det ser minsann bra ut! :)

2009-02-14 @ 21:48:21
URL: http://www.IzZzY.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0