Lite lat

Jag orkade faktiskt inte laga middag idag, speciellt inte då kombo N föreslog att vi skulle beställa hem från en pizzeria. Jag gillar inte pizza direkt, men de hade falafelrulle som jag verkar ha blivit besatt av den senaste tiden, så jag beställde en sån med stark sås..yummie. Ikväll kommer alltså en kompis över och tar med sig en kompis till henne också så blir det schlager och marängsviss i massor, inte helt fel.

Nu blir det lite vila, eller snarare mer vila då jag inte gjort så mkt annat idag. Städat och handlat, vilken kreativ dag. Men ibland får man vara slö också. Inga matbilder idag, men jag bjuder på en schysst bild från gårdagen där jag försökte mig på att leverera en sängkammarblick. Det lyckades inte.



Kommentarer
Postat av: IzZzY

Båda tummarna upp för den kanonbilden! :)

2009-02-07 @ 21:55:21
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: E-S

Haha, tack.. jag måste nog jobba på mina poser dock :)

2009-02-07 @ 23:22:23
Postat av: IzZzY

Nja, jag tycker allt att du fick till en alldeles ypperlig pose där. ;)

2009-02-08 @ 00:13:43
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0