Jag vill inte

Varför bor jag här, varför?? Det är -23 grader ute och jag har inte den minsta lust att ens sätta stortån utanför dörren. Det ska ju närma sig vår nu, inte börja likna vädret på nordpolen. Nu kommer jag frysa sönder mina händer igen och sen lär det behövas sandpapper för att få fason på dem igen. Nu är inte obligatoriskt idag, men jag vägrar missa en föreläsning bara för att jag är en mes. Nej, jag är ingen viking, nu var det sagt. Jag må hävda det ibland, men då är det aldrig -23 ute.

På med långkalsonger och sen Lily Allens glada musik i öronen så borde jag överleva vägen till campus. Ingen lång dag idag heller, så jag slipper iallafall släpa med mig alla träningsgrejer. Nej, dags att pinas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0