För övrigt..

..har jag ganska nyligt fått nys om att det finns något som heter bloglovin, där man lägger till sina favoritbloggar för att kunna se när det kommer in nya inlägg istället för att slumpmässigt kolla dem under dagen. Jag blev nyss medlem, la till mina bloggar och sen blev jag förstås nyfiken på min egen blogg och var tvungen kika. Två personer har mig under bevakning, det var fler än jag vågat hoppas på :) Huruvida bloglovin är en bra sida eller inte har jag inte kommit fram till än, men det märks väl med tiden. Det var allt, nu ska jag faktiskt ta tag i pluggandet.

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Du kommer blir frälst! :) (Jag är förövrigt en av de två som bloglovar dig)

2009-02-24 @ 18:34:28
URL: http://www.IzZzY.se
Postat av: E-S

Haha, jag misstänkte det :) Ja, en bra sak är att jag hittar andra bloggar som intresserar mig, men det är väl också negativt då jag redan spenderar för mkt tid vid datorn :P

2009-02-24 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0