Äntligen!!

Turen verkar ha bestämt sig för att vara på min sida för ett tag, tack snälla tur. Jag klarade även fysiologi & metabolism-tentan, fick jag veta ikväll! Den som jag omöjligt hade klarat. Helt fantastiskt, och precis vad jag behövde för att få tillbaka en gnutta självförtroende. Inatt kommer jag sova som en prinsessa, minus ärtan. Det enda som saknas nu är en gosig och underbar man att irritera med ständigt klängande under nätterna (och dagarna). Men den tiden kommer den också, nu får jag nöja mig med en bekväm säng och en bra bok. God natt!

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Vad glad jag blir för din skull! :)

2009-02-12 @ 23:08:09
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hörru du! Tacka inte turen! Tacka dig själv!!!! Det är ju uppenbarligen du som e kingen! :)) Grattis!!

2009-02-13 @ 08:47:00
Postat av: E-S

Tack, vad gulliga ni är! Ja, kanske lyckades jag lära mig något trots allt. Det verkar som att jag hittat den rätta inlärningsmetoden nu :D

2009-02-13 @ 13:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0