Vaniljyoghurt med äpple

Egentligen en ganska klassisk frukost för min del, om man bortser från vaniljsockret som faktiskt piffade upp den ordentligt. Det var alltså hackat äpple (jona gold of course), yoghurt, vaniljsocker, fullkornsflingor, pumpafrön, torkat fikon och gojibär. Till blev det en fullkornsmacka med keso, makrill i tomatsås, sallad och paprika. Solen skiner idag igen, härligt härligt. Tydligen ska det bli fint väder imorgon också, vilket jag är väldigt glad över, för då blir det mest troligt grillning och utomhuslekar. Just nu är det lite splittrat läger och jag vet inte riktigt var alla kommer vara, allra minst jag, i slutändan. Men jag är övertygad om att det blir roligt oavsett var det blir..!

Snart är det dags att bege sig till campus och köket igen. Idag ska jag som sagt prova på att göra korv för första gången, och prinskorv dessutom. Och den här gången ska jag inte glömma kameran.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0