Rostad gröt med kokos

Idag blev det gröt då jag har mjölk som måste användas upp och för att få en lite annorlunda frukost så rostade jag först kokosflingor, hällde ner en blandning av havregryn, rågflingor, quinoa/havre-blandning och hirsflingor som också rostades ett tag. I med sultanrussin, vatten och salt och kokade gröten som vanligt. Till hade jag sharonfrukt, valnöt och ekologisk vanlig mjölk. Jag gillar verkligen inte vanlig mjölk, den lämnar en sur eftersmak i munnen som faktiskt är lite obehaglig. Och det är inte för att den är för gammal eller så :) Det blev även ett wasa sesamknäcke med keso och tomat och såklart flera koppar gott kaffe. Nu ska jag ladda lite inför en förmiddag på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0