Klassiker

Idag fick det bli en väldigt vanlig frukost, men med yoghurt hemifrån, dvs från milko. Den smakar ju lite annorlunda, men väldigt gott. Hackat äpple, en dadel i bitar, grovhackad valnöt och lite fullkornsflingor från axa blev dagens tillbehör. Åt också en skiva av grahamsbrödet jag bakade i skolan, med en blandning av kaviar och kesella och ett ägg på. Jag tycker bara kaviar blir lite för stark i smaken, men med kesellan blev det alldeles lagom.

Solen skiner idag med, vilket jag är väldigt tacksam för eftersom det är joggingdag idag, ser verkligen fram emot det. Just nu håller jag dock på att tvätta och utsikten från tvättstugefönstret är lite speciell. Jag berättade ju om hur geografigränd, där jag bor, stod i lågor runt jul, och nu har de börjat riva huset som brann. Jag råkade ha kameran i fickan så det kommer en bild även på det.




Här ser man dessutom hur skitiga fönstrena är i tvättstugan. Fast husrivningen kan förstås ha med saken att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0