Jordgubbsgröt

Jag gjorde en helt vanlig gröt idag, som jag kokade tillsammans med mosade jordgubbar och en dadel i små bitar. Gröten blev lite syrlig, så gillar man inte det kan man söta med lite honung till exempel. Till hade jag vindruvor, päron, mandlar, sojamjölk och en wasa frukost med messmör, keso, sallad, groddar och tomat.

Snacka om att jag är seg idag. Det gör ont i varje liten kroppsdel och särskilt pigg skulle jag inte påstå att jag är. Men vad fort tiden gått! Redan halvvägs in på veckan. Men det blir väl så när det är fullt upp under dagarna. Det är skönt när det är så, precis som jag vill ha det. Det bästa av allt är ju att jag har roligt under tiden :) Idag blir det grupparbete hela dagen och så är det funk ikväll som vanligt. Just nu är jag lite ond på Bokus som först bekräftade en bokbeställning och tog betalt, sen berättade de att boken inte finns, utan information om när jag får mina pengar tillbaka. Så bra service har de då aldrig gett mig att jag tänker börja sponsra dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0