Hoppsan

Lite dåligt med bloggande nu, men det blev sent igår och stressigt imorse och ja, finns det ingen tid så finns det inte. Träffen igår gick finare än finast och middagen var klockren med älgkött, hasselbackspotatis, tsatziki och vitlöksbröd, jättegott! Tyvärr blev det ingen bild då jag helt och hållet förträngde det momentet, vilket är underligt då kameran tycks vara fastväxt i min hand numera. Men nu kommer helgen och jag ska göra mitt bästa för att få till åtminstone en kulinarisk läckerhet som jag kan dela med mig av.

Nu är redovisningen av egenkontroll avklarad iallafall och det ska bli skönt med helg. Snart ska jag busa med små barn och det blir förmodligen jobbigare än vilket träningspass som helst :) Kul ska det bli iallafall! Återkommer senare ikväll, så får vi se om jag överlevt dagen.


En anledning till att följa med barn på lekland: jag får hoppa i..eh..leka med barnen i bollhavet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0