Chokladdinkel

Idag blev det frukost med dinkelkorn, kesella, yoghurt, kakao och honung. Tog inte mycket kakao denna gången heller och det gav en lagom chokladig smak. Jag hade helst haft en annan frukt än äpple till, men det var det enda jag hade hemma så det fick fungera. Hade även mandel och sultanrussin till. En macka blev det också, havre + igen med messmör, prästost, sallad och zucchiniskivor.

Känner mig trött och tung i kroppen idag, ännu ett tecken på att jag är för gammal för att vara ute och flänga på stan sent på nätterna kanske? Jag vet inte, men det känns jobbigt att ha en heldag i köket framför sig, även om det ska bli roligt att få baka bröd. Ska försöka få till några bra bilder också, om vi lyckas göra några bra bröd :) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0