Vilket kalas

Galet igår. Mycket att göra hela dagen, men roligt var det! Vi dukade långbord, fixade hemgjord pizza och hade sen grymt trevligt i ett större middagssällskap. Min kombo N firades och mottog bland annat en present innehållande en ätbar bh, väldigt praktisk. Bästa presenten måse jag säga var en voodoo-docka för alla ex man vill hämnas på. Jag fick äran att placera några väl valda hugg, alla tillägnade en och samma person. Nej, det förblir hemligt. Men det funkade nog för jag mår redan lite bättre.

Efter middagen kom efterrätten, de två tårtor jag bakade, plus tre kaksorter. Folk anklagade mig för att göra dem feta. Men det betydde antagligen att det var ätbart så den kritiken kan jag hantera. Folk droppade in eftersom och det blev en riktigt trevlig fest måste jag säga, inte stökig och lagomt med folk, större delen av kvällen iallafall. Utgång på en studentpub som var alldeles lagom stor...dvs man tappade inte bort alla inom loppet av 1 minut som på vissa andra ställen. Och bra musik. Även om jag blev lite grinig på discjockeyn som vare sig hade depeche eller ladytron på spellistan. Dagens ungdomar. Här kommer iallafall lite bilder från kvällen. Ber om ursäkt för dålig bild på tårtan..




Kommentarer
Postat av: emelie

mmums vad gott:D

2008-09-24 @ 16:57:13
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0