Orättvist

Här har jag äntligen planerat en vit helg, då jag tex skulle göra det jag älskar, nämligen träna spinning på lördag förmiddag vilket är tämligen svårt när man är bakis. Självklart åker jag då på magsjuka. Tack. Hela gårdagen låg jag i sängen och såg på vänner och jämrade mig. Medan jag gjorde det pågick den föreläsning som jag sett fram emot mest i denna kurs, italienskt vin till choklad och ost. Ni förstår ju själva. Hade kunnat gå om jag varit förkyld, haft feber eller vad som helst. Men med magkramper gick det bara inte. Ja, som jag själv har resonerat, jag har ju inte varit sjuk sen november förra året så..I guess I had it coming. Jag gillar egentligen inte att blanda svenska och engelska för övrigt, men vissa meningar låter bättre på engelska, eller är jag ensam om att tycka det?

Idag mår jag lite bättre och kan faktiskt sitta upp så det är bara att hugga tag i pm-skrivandet då det ska vara inlämnat på måndag. Vet inte var jag ska börja eller vad det riktigt ska handla om..men det får lösa sig på nåt sätt. Idag ska jag även försöka få i mig någon slags näringsrik och fast föda, då det enda jag kunde få i mig igår var glass..även om det var gott förstås så kändes det inte riktigt rätt att leva på det. Försökte just komma fram till vad jag skulle välja om jag var tvungen att äta samma sak jämt, men jag tror jag mår för illa fortfarande för att kunna göra ett bra val. Glass känns fortfarande som det mest lockande, suck. Vad kan man äta för lagad mat som är bra för magen? Alla tips mottages varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0