Morrn

Ny dag, ny tid, nytt liv.. det pirrar ända ut i tåspetsarna. Jag skulle kunna säga att jag inte vet vad det beror på men det vore lögn. Otur för er att jag inte gör några dramatiska avslöjanden i min blogg. Vad jag kan avslöja är att jag åt en inte alls dum frukost idag, efter en joggingtur i det guldskimrande höstvackra Umeå. Mina benhinnor sa egentligen ifrån, men idag ville jag springa för jag måste ju passa på när det trots skador känns som jag skuttar fram på hoppstyltor. Och det var värt det. Iallafall.. frukosten idag var egentligen inget speciellt, men god för det. Naturell yoghurt med honungsmelon, björnbär och min hemgjorda müsli. Åt dessutom en av mina hembakade bovetefrallor med ost, tomat och gurka. Det är väl klart jag drack kaffe till. Och en multivitamin-brustablett.






Kommentarer
Postat av: janne

Kom och laga frukost till mig med!!! Less på majonäsmackor i lärarhuset! haha

2008-09-30 @ 17:57:42
Postat av: E-S

Haha, det får vi se till att ordna nån dag, majonäsmackor funkar ju inte ;)

2008-10-01 @ 13:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0