Inte min stil

Jag gick just med i en tävling och för dem som ville få en extra vinstchans i tävlingen så kunde man lägga in bild på vinsten, plus länkar till sponsorer. Där gick min gräns. Det känns inte riktigt som min grej, och så desperat är jag inte att vinna den så kallade goodie-bagen..även om den innehöll en ruggigt snygg klänning och väska, bland annat. Skulle inte tro att jag länkar till den, då blir ju chansen mindre att jag vinner den. Man får inte vara dum.

Jag hatar när jag har inget-att-göra-dagar, det vill säga då jag inte har några föreläsningar. Fy på mig, jag borde ha pluggat non-stop de här dagarna, men jag kan bara inte sitta still en längre stund. Jag lider sen många år tillbaka av kronisk rastlöshet. Med undantag för då jag är bakis. Då har jag problem att orka gå och köpa pizza till och med. Dåligt exempel förvisso när jag inte ens gillar pizza särskilt mycket (sluta svamla NU).

Idag har jag iallafall gått en timmes power-walk, sett på senaste house-avsnittet, gått två vändor till ica (den andra efter att jag kommit på den briljanta idén att jag skulle baka) och jag valde att ge mig på ett bröd-bak som börjar med att några av ingredienserna måste stå och dra i 5 timmar. Smart. Alltså har jag inte haft nåt att göra ändå i eftermiddag. Mest bara gått av och an och inte hittat nåt vettigt alls att göra. Men om en timme får jag skutta runt på funk-passet iallafall, tack och lov.

Kommentarer
Postat av: milla / hälsofreak

haha ja det är ju roligare om någon säger att man är lik en skitsnygg kändis! Fast - alla är vi unika och fina på sitt sätt som man brukar säga ;o)

2008-09-24 @ 19:13:00
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0