Usch..

Seg dag. Kände efter när väckaren ringde och vägde mellan att gå min morgonpromenad eller sova en halvtimme längre. Idag tog tröttheten överhand. Jag behöver energin till plugget idag faktiskt. Står mitt i ett dilemma nu också. Jag har anmält mig till sittning i helgen med vilda västern-tema. Jag velade ett bra tag innan, men efter allt depp tänkte jag att det kunde vara skoj ändå. Igår hörde en bra vän till mig av sig och frågade om jag inte ville äta middag och dricka öl med honom och hans vänner. Han råkar bo i Göteborg och senast jag såg honom var på nyår. Träffar jag honom inte på lördag kommer det dröja ytterligare antal månader innan jag träffar honom igen. Pengarna jag betalt för sittningen får jag inte tillbaka om jag backar, men det känns som det kan vara värt det. Vad hade ni gjort?? Så typiskt ju. Suck.

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och fara till ica och handla till lunchen. Sen blir det träning och efter det kommer jag som en duktig student sitta med näsan i boken hela dagen. Nu får det bära eller brista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0