Som i ett trollslag


Kan vara så att tecknen kom redan innan vi ställde om till vintertid, men nu tycker jag att det genast blev förfärligt kallt. Jag fick till och med korta ner min morgonpromenad då jag fortfarande tycker ganska bra om mina fingrar och tår. Sen har jag suttit och huttrat hela förmiddagen samtidigt som jag försökte skriva klart mitt pm (som för övrigt nu är ivägskickat, äntligen). Jag fick inte direkt upp värmen när jag cyklade in till stan heller, men nu har jag åtminstone min halloweenutstyrsel bestämd, även om jag tyvärr saknar den viktigaste detaljen än så länge.. men jag har väl någon slags kreativitet i blodet så det ordnar sig på ett eller annat vis. Bortsett från min outfit, som jag för övrigt inte la ut mer än 99 kr på (second hand is the shit), så kommer jag också vara något mindre farlig i trafiken då jag skaffat både fram- och baklykta till cykeln. Så här ansvarsfull har jag inte varit på länge.

Hur som helst, hem kom jag ännu mera frusen och kom fram till att en smoothie gjord på frysta bär skulle vara gott. Inte så lämpligt när man redan fryser. Nu sitter jag och huttrar värre än nånsin och hoppas på att jag åtminstone får upp värmen på spinningpasset om en timme. Varför bor jag i det här kalla hemska landet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0