Så typiskt

Jag gjorde en grym middag idag. Kycklinggryta med broccoli, grön sparris, lök, chili och cashewnötter som jag åt till dinkelkorn och små rödbetstärningar stekta tillsammans med färskriven ingefära och smaksatt med lite honung. Ibland får jag till det. Tyvärr var inte min kamera lika angelägen om samma sak så den bestämde sig för att få slut på batteri. När jag äntligen gör nåt annat än en-röra-av-allt-möjligt. Men jag har en matlåda med samma sak som jag förhoppningsvis kan få till en bra bild på någon dag framöver.

Det blir förresten middag på stan istället för sittning på lördag och jag är övertygad om att jag gjorde rätt val. Det kommer fler sittningar och mina vänner här träffar jag ju titt som tätt. Dessutom slipper jag nu ångesten inför att hitta nånting att ha på mig som påminner om vilda västern. Den ångesten ska jag spara till nästa vecka då jag måste hitta nåt att ha på mig till halloween. Tips någon? Jag har en plan sen förra året som tyvärr är lite klurig att få till, men det får förbli hemligt tills vidare. Häxa eller vampyr kommer jag inte vara, det kan jag iallafall avslöja. Dags att återgå till studierna..hujeda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0