Något försenat men..

..ber om ursäkt för mitt något bittra inlägg tidigare och vill passa på att påpeka att jag hade haft en uppesittarkväll med ett och annat vinglas innan det skrevs. Jag kan inte påstå att jag är mindre bitter nu, men det jag är bitter över är egentligen inte det som hände i söndags utan det faktum att ingenting någonsin fungerar för mig. Det verkar inte riktigt vara meningen att jag ska få må bra, allra minst tillsammans med någon. Finns det ingen som kan tycka om mig för den jag är? Är jag så hopplös? Jag vet inte. Och visst, i början tänkte jag att jag skiter i det, jag ska inte spekulera vidare. Men det är klart jag gjort det ändå. Gör inte alla det? Det är inte kul, det är det aldrig. Alla tankar rör till det för mig också, mitt i tentatider då jag borde ha tankarna på det istället. Imorgon hoppas jag på nya friska tag, för det är nämligen sista dagen jag kan plugga till tentan. Lycka till säger jag bara.

När blev jag personlig och seriös på min blogg? Ve och fasa. Ni kan ignorera detta om ni vill, det kan ju mycket väl förstöra min blogg-image, argh! Håll dig till planen E-S. Jag måste nog börja skriva privat dagbok snart, då lovar jag att ni slipper det här i fortsättningen. Inte mina roliga och bra inlägg alltså. Så taskig är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0