Dumma kamera

Är fortfarande lite grinig över att batteriet dog igår, för jag kan tala om, även om alla redan vet det, att rödbeta har en tendens att färga allt som kommer i närheten rött/lila och eftersom jag var osmart nog att lägga de i samma låda som resten av maten så förstår ni vad som hade hänt. Jag tog ändå en bild eftersom jag ju är lite tjurig och kommer lägga in den även om det inte ser överdrivet vackert ut. Det får ni stå ut med. Lägger också in en bild på min frukost som bestod av blandgröt med jordgubbar, banan och sojamjölk och en hembakad bovetefralla med ost och tomat (som inte finns på bild).

Tentan är numera dessutom skriven och jag vet att jag missade ett av vinerna vid provningen, men tur för mig att det bara krävdes 50 % rätt... teoridelen vet jag inte, jag var så less över mängden frågor i slutet att jag bara skrev nåt för att bli klar (jag var inte ensam om att göra så kan jag tala om). Nu återstår att se om Per är snäll med rättningen eller inte.

Frukosten


Gårdagens middag och dagens lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0