Dagens lunch

Har fått höra att det blivit lite väl mycket närbilder på mina måltider och eftersom jag är oerhört mån om mina bloggläsare och deras åsikter så har jag nu tagit en bild som visar hela upplägget (på gott och ont). Som en bonus strålar dessutom solen in genom balkongdörren och lyser upp tallriken.



Lite tråkigt jag vet, men jag skyller på att jag ännu inte fått börja jobba i köket på min utbildning. Plus att det delvis är en matlåda så inte särskilt inspirerande heller. Men nu har ni en helbild iallafall. Mission accomplished.

Har för övrigt köpt nya hörlurar när jag var ute på min promenad. Jag råkade snubbla in på Elgiganten. De jag hade tidigare köpte jag för 250 kr och de höll i ca 3-4 veckor. De jag köpte nu kostade "bara" 200 kr men märket är ett pålitligt ett så nu hoppas jag de kan hålla åtminstone dubbelt så länge. Jag är inte gjord av pengar. Men tänk vad praktiskt om det vore så. Jag har även hittat lite halsband, örhängen och underkläder (H&M och Lindex låg ju så nära), så nu kommer jag vara riktigt foxy ikväll. För övrigt fick jag nyss info om att det blir grekiskt ikväll, Costas, som jag aldrig hört talas om. Jag som ville ha lax eller röding.. vet knappt vilken grekisk mat som är god. Någon av er som vet? Nä, nu ska jag prata lite skit med mina kombos/sambos. Jag är så glad att jag hamnade här, galet bra jag trivs. Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0