Dagen i stort

Kom igång med ärtsoppekoket på förmiddagen faktiskt, hela 7 matlådor blev det..skönt! Efter det blev det bodypump enligt planen och jag tog det ganska lugnt med benen så det gick faktiskt bra. Mumsig ärtsoppa till lunch och sen fort iväg till campus där jag mötte upp med min grupp för diskussion inför kommande seminariet. Väl hemma satt jag och gjorde den sista detaljen till min halloweenkostym, blev rätt nöjd med resultatet faktiskt! Efter det blev det en smoothie på banan, sojamjölk, apelsinjuice och hallon med lite müsli, jättegott! Har visst fått dille på smoothies nu. Sen åkte jag till shoppingområdet i närheten och handlade lite saker till halloween och lite godsaker till kyl och frys. All set.

Såg för övrigt filmen Burn after reading till middagen idag och förutom att det var en lite smårolig film så var Brad Pitt slående lik mitt ex A i den här filmen, jag satt bara och gapade över hur lik de var vid vissa tillfällen. Det är inte första gången heller, minns att jag sa det till honom redan då vi var tillsammans. Så var tvungen skicka iväg ett sms till honom (oavsett hur glad hans nuvarande blir att jag hör av mig) och tipsa om filmen, då "det skulle vara som att se dig själv i spegeln". Om han nånsin ser den får jag väl aldrig veta. Brad Pitt borde dock bli informerad av att han har en dubbelgångare i Sverige. Det vore väl nästan praktiskt för honom att ha en sån ibland??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0