Tråkigt

Idag åker kombo N iväg på praktik, i 2 ½ månad. Hon är den som gör att det är lite fart här hemma och hon har en förmåga att göra mig på bra humör. Om jag inte redan är det brukar jag inte riktigt vara mottaglig för en humörförändring, så för mig är det i princip ett mirakel. Hur som helst. Hon åker idag och det kommer bli väldigt tomt, det var det jag skulle komma fram till. Det kommer dessutom innebära att jag måste flytta på mina saker igen och flytta in i hennes rum.. fast allt följer inte med, det är ju en rätt kort period och det finns gränser för hur mycket jag orkar släpa saker fram och tillbaka.

Idag ska jag förutom att flytta in lite saker till N:s rum försöka leta reda på mitt scrapbooking-album, för jag insåg dessvärre att det ligger nerpackat någonstans i alla lådor nere i förrådet.. och med tanke på att det numera också ligger 4 bildäck där så vet jag att det kommer ta tid. Men jag har laddat med en bra frukost iallafall. Gröt gjord på blandgryn, dinkelgryn, fiberhavregryn och en färsk dadel i små bitar som fick koka med. Hallon, kanel och sojamjölk till, plus en fröig-halva med leverpastej, tomat och gurka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0