Torsdag morgon

Känns så skönt att min dygnsrytm verkar fungera som den ska igen, trots ett konstigt dygn i samband med valvakan. Somnade kanske elva och vaknade halv sju, en halvtimme tidigare än planerat. Passade på att hämta DN och läste alla artiklar om Obama. Rackarns vad bra DN:s journalister är på att skriva. Har iallafall precis ätit frukost och ser nu på the voice där Johan Glans är gäst, han är ju en kul typ.

Annars idag så börjar en ny kurs, kemi. Ja, ni förstår ju kanske att det inte riktigt är mitt ämne. Klart bättre än fysik och förhoppningsvis är det iallafall roligare än matte.. men nu blir det näsan i boken på allvar, jag har inte råd att missa någon kurs över huvud taget och det är ju klart jag vill klara en kurs på första försöket. Men nu är det slutlekt. Inga fler EPP, inga sena broderitimmar, inga nattliga valvakor, inget bloggande...pffft haha, gottcha. Klart jag kommer fortsätta blogga. Men säg till mig på skarpen om jag bara bloggar i kemiska termer.


Staden Obama såg anledning att fira valet av USA:s nya president


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0