Suck

Uttråkad, slö, trött, less.. det finns nog bra många fler ord för att beskriva hur jag känner mig just nu, men det skulle bli ganska tröttsamt för er att läsa. Jag har helt tappat lusten till allt och jag vet inte riktigt varför. Det kanske räckte med en helg då jag inte gjorde nånting alls, två såna helger i rad blev inte bra. Inte alls bra. Det enda positiva med den här helgen är att jag kommit en bit på mitt broderi. Spännande. Omtumlande liv jag lever. Man vet aldrig när jag ska sy dit nästa korsstygn.

Jaja. Ska iväg på träning idag ändå, fast jag egentligen har vilodag idag och fast jag egentligen inte har lust. Måste få fart på mig själv lite. Lunch åt jag idag också och fångade det hela på bild, tråkig matlåda till trots.


Linsgryta, bulgur, broccoli och gurka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0