Söndag kväll

Jaha, så har klockan hunnit bli kväll igen. Har inte fått ut så mycket av den här dagen, inte så mycket som jag velat iallafall. Har inte kunnat plugga pga dum sajt som inte gick att logga in på. Så typiskt. Inga kemi-uppgifter. Men en promenad kom jag mig iväg på iallafall, var ute i 2 timmar faktiskt. Träningsfri dag betyder faktiskt inte att man ska sitta på sin stora rumpa hela dagen. Jag gick in till stan, köpte min anteckningsbok och gick hem igen. Eller det var inte riktigt sant. Men jag försöker förtränga att jag hittade en fodralklänning på gina tricot som satt jättesnyggt, det gör för ont i mitt ha-begärs-fyllda hjärta. Och påminner återigen om mitt ofantligt lätta visa-kort. Det ger inte alls samma effekt som att säga att plånboken känns lätt. Dagens samhälle, pfft.

Nu ska jag faktiskt ta och borsta tanden och lägga mig och läsa min bok, så klockan inte blir jättesent som vanligt. Jag må vara morgonpigg, men piggheten får gärna hålla i sig tills föreläsningarna börjar också. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0