Snart helg

Fast jag vet att plugg väntar i helgen så ska det bli väldigt skönt att ha lite mer fria dagar. Kan inte påstå att jag är van vid heldagar i skolan, och dessutom hela veckan. Det är faktiskt en bra omväxling, jag gillar ju att ha saker att göra. Men att man ska ha ork och tid att läsa på till nästa föreläsning när man kommer hem, det är omöjligt. Jag vill helst slippa drömma om eländet också.

Idag ser ut som alla andra dagar den här veckan. Lite variation hade inte varit dumt.. men jag gör mitt bästa och var lite crazy när jag gjorde frukosten i morse och valde mannagrynsgröt den här gången. Hackade katrinplommon i, sojamjölk, hallon och en liten tranbärsfiberskiva med leverpastej och gurka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0