Skön dag

Startade som sagt dagen med en härlig frukost. Lite senare var jag iväg till Iksu och sprang 7 km och tränade lite mage efter det. Man behöver ju inte vara slö bara för att det är helg. Och mina benhinnor klagade inte det minsta. Så skönt att det inte är nån fest inplanerad denna helg heller, jag har verkligen tröttnat på allt festande. Nu känner jag mig faktiskt utvilad efter en helg, det hör inte till vanligheterna. Och ingen bakis-ångest. Den är jag allra gladast över att slippa.

Så nu blir det lite skönt broderande för ett tag. Jag har äntligen kommit in på det röda partiet även om skägget är långt ifrån klart. På bilden borde det synas vad jag har broderat och tyvärr också allt jag fortfarande har kvar. Men det är ju ingen tävling, så vem bryr sig egentligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0