Shoppat


Nu har jag fyllt kyl och frys med lite nya saker. Nu handlade det mest om tillbehör faktiskt, det behövs ju även om jag har basvarorna hemma redan. Till min stora förtjusning sålde de sharonfrukter för 2 kr st, så jag roffade åt mig så många jag kunde tänkas förbruka innan de möglar.. den magiska siffran är tydligen sju. Sen blev det lite blandade naturella nötter, katrinplommon, kravmärkt mjölkchoklad (helt ärligt börjar jag bli lite less på mörk och variation är ju bra sägs det), zuccini, palsternacka etc.

Till middag har jag tänkt göra laxsoppa med rotfrukter och egentligen hade jag velat ha mitt nybakta bröd till, men det hinner jag nog inte innan jag hungrar ihjäl.. men det blir nog bra ändå. Sen så ska jag göra en lite nyttigare glass till ikväll, på fryst  banan, sharonfrukt och lite annat som jag mixar och så ska jag nog ha lite nötter och riven choklad på. Lägger nog upp bilder senare.

Men kom igen nu, har ni inget förslag till vad jag ska prova på att laga för något imorgon? Det är ju mycket roligare om förslaget kommer från nån annan än mig själv, speciellt som jag kan ha lite dålig fantasi ibland. Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0