Onsdag

Så var det redan onsdag. Mera kemi. Jag funderar på att förklara för min lärare att jag inte haft kemi sen i högstadiet och att det inte finns en gnutta kvar av det jag lärde mig på den tiden. Jag vet inte vilken nivå de lär ut på nu egentligen, men den är inte i jämnhöjd med min iallafall. Kan förvisso vara så att jag är ensam om min nivå. Hjälp mig.

Utöver föreläsningarna så har jag träning att se fram emot ikväll, och underbara Bonde söker fru förstås. Nu har jag fått lägga ner cyklandet också, det känns som risken är rätt stor att man halkar och slår ihjäl sig. Plus en annan lite negativ sak är att bromsarna fryser vilket kan leda till att man slår ihjäl sig, även om man inte halkar. Så nu får jag gå. Och det tar tid. Men mer motion är faktiskt inget dumt.


Dagens frukost. Vanlig gröt kokad med karinplommon, sharonfrukt och mandel på, sojamjölk till. Rågi knäcke med ett kokt ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0