Lite segt

Nu börjar det kännas lite tröttsamt att inte ha något inplanerat för dagen. Jag vill ha någon slags struktur så jag kommer igång, men som det är nu sitter jag bara här i mina myskläder, lyssnar på musik och bloggar. Lyx för många kanske, men jag trivs inte riktigt med det. Jag är nog lite konstig. Men det är faktiskt så att ju mer tid jag har att göra saker, desto mindre får jag gjort. Det är inte för inte jag vill ha ett jobb med fart och fläkt.

Jag har som sagt ingen stor plan för dagen, men jag ska iallafall boka en tvättid och så har jag spinning i eftermiddag. Suck. Frukost idag blev gröt som jag kokade tillsammans med torkad hackad ingefära och en sån där hård macka med rutor med keso och tomat. Blev ingen bild idag för.. ja, vad sa jag om att ha mycket tid och inte få något gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0