I'm in heaven

Jag tänkte jag skulle prova mina ving...eh, ben idag och begav mig iväg på joggingtur strax efter halv sju. Förutom att jag klädde mig för varmt så gick det hur bra som helst och jag kände ingenting i mina benhinnor. Det är nästan så jag gråter av lycka. Kära gamla motionsform, nu är jag tillbaka. Tyvärr har jag väl som vanligt tränat lite för mycket ben i veckan så halvvägs blev jag istället trött i benen.. men vem bryr sig när jag kan springa igen?!

Idag blir det att packa väskan med onödigt mycket saker inför en helg i Luleå där jag ska hälsa på en nära vän som även var min kombo när jag hastigt och lustigt kom in på gastronomiprogrammet. Har inte varit där sen i maj så det ser jag verkligen fram emot. Det är ca 4 timmar tills bussen går så med tanke på hur sölig jag är så är det nog bäst jag sätter fart...nu.


Dagens frukost: yoghurt, hackat äpple, hallon, müsli, kanel och ingefära. Bovetefralla med keso, ruccola och tomat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0