Igenkänd

Nu är det så här att jag tycker om att lära känna nya människor, i det här fallet speciellt människor av det manliga könet.. och nu är jag för det mesta rätt övertygad om att det bara finns idioter där ute och är de inte idioter så är de ändå helt fel för mig. Men. Något slags hopp måste ändå finnas om att det finns någon även för mig därute, eftersom jag är medlem på en dejtingsajt. Krogen är bara att glömma och just nu känns det som att jag träffat alla killar i mitt kontaktnät och ja.. ni vet hur det är, de som är bra och som är intressant för mig är upptagna. Nu när jag försökt bortförklara på ett snyggt sätt varför jag är med i dejtingsajt så kan jag komma till saken. Jag nämner på min sida att jag tränar på Iksu och med tanke på hur många som tränar där så har jag många gånger funderat över när någon kommer känna igen mig. Det har inte hänt,  inte förrän nu.

Det är lite läskigt på ett sätt. Som sagt har jag mer eller mindre väntat mig det, men det har gått så länge utan att någon känt igen mig så jag blev väl överraskad därför. Men en positiv sak med det är att jag är lik mig på bilden. Falsk marknadsföring är inte min grej, så jag antar att jag har lyckats med den biten iallafall ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0