Ge mig värme

Vad skulle jag inte ge för att få åka till något varmt land just nu. Jag avskyr verkligen övergångsperioden från höst till vinter, innan man vant sig vid den bitande, förhatliga kylan. Min far har förvisso sagt åt mig att hitta en reskompis så lägger han till det som behövs för en tripp utomlands. Att jag ännu inte tagit tag i det beror på att... jag vet faktiskt inte vad det beror på. Kanske att jag behöver en egen liten hög med pengar innan jag kan dra iväg och jag har tyvärr spenderat lite väl friskt med pengar den senaste tiden.. men får jag ett extrajobb så kanske jag drar iväg till våren. Det är ändå då jag brukar vara som mest vinter-deppad.

Idag tog jag mig iväg på joggingtur också, otroligt skönt. Efter det blev det frukost i form av proteingröt den här gången, alltså bland-, havre- och dinkelgryn, torkat fikon, linfrön och ett ägg som fick koka tillsammans. På det hade jag banan, hallon och hackade mandlar.. och sojamjölk till förstås.


Kommentarer
Postat av: IzZzY

Ja, vid den här tiden på året vill man bara krypa ner i ett varmt hål någonstans, och sova tills i Maj. Eller fly söderut!

2008-11-14 @ 02:15:38
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0