Frusen

Den här årstiden skulle jag verkligen vilja anamma björnarnas livsstil och gå i ide. Jag blir för det första iskall om händer och fötter och det känns som jag aldrig riktigt blir varm. Sen så blir mina händer något som kan jämföras med sandpapper. Det spelar ingen roll hur mycket jag smörjer in dem, så fort jag kommer utanför dörren så hör jag hur de fnasar sig inne i vantarna. Utöver alla kläder man måste ha och det faktum att det inte finns något roligt att göra utomhus på vintern så kan jag bara konstatera att det här är verkligen inte min årstid. Det är ju lite synd för mig att det är den längsta.

Igår solade jag iallafall solarium och det behövs i dessa tider. Ja, det är sant, jag prioriterade solariet. Jag har ju ingen pojkvän och på något sätt måste jag få värme. Ingen värmer mina kalla fötter om nätterna. Förvisso har ingen tidigare pojkvän velat göra det heller, de bara gnällde över att det var så kallt. Tss, var är kärleken?


Frukosten idag ser ut som rena julpyntet. Sharonfrukt, blandad exotisk frukt, hackad mandel och proteingröt med sojamjölk.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan de inte vilja värma dina händer?

Jag vill värma dig.

2008-11-18 @ 21:17:30
Postat av: E-S

Nja, det var ju fötterna det handlade om, och jag kan på sätt och vis förstå att man inte vill ha ett par kalla fötter mot sina ben när man ska sova. Men det är ju det som är kärlek!

Och om du nu är en "fotvärmande" kille så funkar det ju inte om du är anonym, hur ska jag då veta om det är meant to be?

2008-11-18 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0