Energikick

Grymt va kul det var att träna idag! Jag riktigt kände hur det spratt i benen på väg till Iksu och hade världens energi genom hela passet. Detta trots att jag storhandlat och släpat på outhärdligt tunga kassar precis innan. Och jag var dessutom på bra humör efteråt, trots att jag inte hunnit äta. Allt på grund av en banan som jag åt som mellanmål. Gainomax my ass, banan funkar ju. Jag brukar inte äta så energirika mellanmål annars, därför kommer det här som en nyhet för mig. Plus att jag inte är så förtjust i bananer förstås. Det här är faktiskt första gången jag pratat och varit trevlig med kombo H när jag kommit hem. Passade på att förklara tidigare korta toner och sura miner, att det liksom går ihop med nytränad och hungrig E-S. Nu behöver det inte vara så längre. Bananer is the shit.

Det bästa var förstås att få komma hem och göra iordning dagens middag. Som planerat blev det kräftstjärtar, tillsammans med proteinpastaskruvar, paprika, zuccini, groddar, broccoli, avokado, kesella, limesaft, örtsalt och peppar. Precis så gott som jag föreställt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0