Det börjar ljusna

Inte ute tyvärr, där är det ett ständigt mörker känns det som. Men jag börjar må bättre, sakta men säkert. Vad det beror på vet jag inte. Jag är inte kär och det är ju inte vårkänslor direkt.. jag har inget direkt att vara särskilt glad över. Men ändå så är det på väg mot det bättre. Det verkar ha varit en svacka, precis som jag trodde. Väldigt skönt, för det är inte kul vare sig för mig eller för andra när jag är så där sur och bitter. Nu blir bloggarna lite roligare också, hoppas jag att ni tycker iallafall.

Idag har vi labb och den här gången tror jag det blir ganska roligt faktiskt. Kommer inte ihåg vad vi skulle göra, men det blir nog mer spännande än att blanda saft iallafall. Allt är väl mer spännande än det. Dagens frukost blev dels yoghurt, mango, björnbär, röda vinbär, blåbär, hallon, lite av müslin och lite av minifras. Till det en bit av kombo H:s nybakta bröd med leverpastej, tomat och alfaalfagroddar. En liten notis från dagens DN följer med också. Som den chokladälskare och chokladnörd jag är så måste jag sätta ner foten. Bacon är ju inte ens gott i sig självt. Brrrr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0