Dagens middag, 26/11 -08

Vad tiden går fort. På söndag är det första advent, tänka sig. Det blir nog massa härligt adventsbakande i helgen, men som ska frysas in till julafton. Jag står frivilligt för julgodisbaket till familjen, det är ju så kul att baka!
Hur som helst..dagens middag blev inget eget hopkok utan en klassisk studentmaträtt -blodpudding. Valde dock en magrare variant som i min mening smakar precis lika gott som vanlig. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag utesluter inte principfast matvaror utan det är ganska enkelt ; jag äter det som är gott. Så var det med det. Och blodpudding är ruggigt gott ibland.


Kommentarer
Postat av: E

Vad för blodpudding har du hittat som är magrare? :)

2009-02-04 @ 22:16:40
Postat av: E-S

Det är Nyhléns Hugossons tror jag de heter? Det är sån där korv, vilket kanske syns också.. tror det är mest konsum och coop som har den. Minst lika god som den andra!

2009-02-05 @ 07:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0