Dagens lunch, 27/11 -08

Kort dag idag och imorgon är det ingen föreläsning. Långhelg är inte dumt. Men ja.. jag har ju en hel del jag måste plugga på och den fritid jag får måste gå till studier, tyvärr. Jag förstår inte hur jag ska få in all den här kemin på så kort tid. Mirakel sker, men inte när kemi och E-S finns med i bilden samtidigt. Suck.

Nåja, jag åt en god lunch iallafall, alltid en tröst. Matlåda i form av kycklinggryta med broccoli, spenat och sparris som jag gjorde parboiled fullkornsris/rött ris till, plus en tomat/avokado/grodd-sallad. Så enkelt och så gott.


Kommentarer
Postat av: IzZzY

Det där såg gott ut. :)

2008-11-27 @ 15:49:26
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0