Äntligen fredag

Skönt, äntligen ser jag ett slut på den här veckan. Jag trodde ett tag att jag hamnat i filmen måndag hela veckan, men till min stora glädje så har dagarna faktiskt passerat och det hade varit rätt jobbigt att behöva stå ut med en dryg Bill Murray. Idag är det labb på gång. Det kan låta roligt, men det är det inte. Våran lärare har bestämt att vi ska labba med saft. Undra just vad som händer när man blandar vatten och saft??? Inte smäller det eller sprutar gnistor iallafall. Suck. Det är ju det som är det roliga med kemi.

Anyway. Jag ska fira att det är helg med ett tvättpass. Det slutar dock kl 19 så efter det har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Galet. Kanske ska jag ge mig på att döma ut idol och de som är med. Kanske.



Dagens frukost: Yoghurt, hallon, hackat äpple och müsli. Hembakt solrosbröd med makrill i tomatsås och gurka.

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Hej E.S Vi bor i samma stad..och nu får vi träffas tycker jag =) Vi har fest på pedagoggränd 9 B imorgon...Är du intresserad? Jonny kanske också kommer =)

2008-11-21 @ 13:54:57
Postat av: E-S

Så sant, det måste ju styras upp! Nu hade jag tänkt ha en vit helg men kanske att jag kommer förbi och säger hej iallafall, man måste ju inte dricka för att vara social :)

2008-11-21 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0