Ajaj

Huvudvärken har blivit lite värre av koffeinbristen nu, men jag ska härda ut. Jag är fruktansvärt trött också, men det tror jag snarare beror på den här årstiden och allt deprimerande mörker. Idag är planen att fara ut och röra på mig om några timmar, och efter det blir det nog att baka det där brödet. Ikväll blir det nog inte mycket mer än att kanske städa och ta det lugnt med en film. Jag har helt glömt hur skönt det är att ha en vit helg och jag borde defintivit ha det oftare.

Frukosten idag blev sharonfrukt och vindruvor i yoghurt tillsammans med lite müsli och lite minihavrekuddar plus en skiva fullkornsbröd med leverpastej, keso och tomat. Konstig kombo, jag vet, men det funkar faktiskt.

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Stackare. Men kan det verkligen vara värt att inte inte denna underbara drogen, koffein?

2008-11-15 @ 15:03:44
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0