På universitetet..

Hann ju inte blogga imorse, dumma tidiga mornar på universitetet. Blogga borde jag väl heller inte göra just nu, men de andra gick och handlade i cafeterian så, det borde väl gå bra. Jag var inte direkt så effektiv innan heller, hmm. Jag körde iallafall en kombinerad promenad/joggingtur imorse, mest för att jag inte hann gå hela vägen och ändå fick jag stressa. Eller ja.. det är så här, jag måste ta det lugnt när jag äter frukost. Allt annat kan jag stressa på lite med, t.ex. att duscha och sånt där, men inte frukosten. Så jag satt väl minst 20 minuter med frukosten, läste i min bok och njöt av varenda tugga. Hann alltså inte dokumentera det hela, men jag kan försäkra om att den var god..! Björnbärsyoghurt är för övrigt en ny favorit.

Vi har hur som helst haft föreläsningar på förmiddagen, ätit lunch (sista lådan med ärtsoppa från frysen) och nu sitter vi i en datasal för att påbörja tidigare nämnda pm. Det går sådär, som kanske märks. Men bara man kommer igång så... antar att jag ska sluta skriva här då. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0