Överlevde

Denna måndag är äntligen förbi, och det gick i princip smärtfritt. Var ju på bodypump så lite ömma muskler har jag ju fått, men det kan jag leva med, det ger ju nånting. Alltså, jag har så sjukt tråkiga matdagar numera så jag skriver inte ner dem därför, jag skulle skämmas. Jag äter mest bara matlådor och det blir så oinspirerat som det bara kan bli. Jag vill inget hellre än prova slänga ihop nåt skoj, men jag har varken pengar, tid eller ork till det.. tråkigt. Ska se om jag lyckas baka till helgen iallafall, har snart slut bröd i frysen och det var längesen det hände. Katastrof.

Har verkligen inte hänt så mycket idag. Träffade iallafall på en tjej idag som gick i min klass i gymnasiet och jag har nog inte träffat henne sen dess så det var 7 år sen det..en liten stund. Trevligt hur som helst. Ja just det, imorse när jag klev ut från toaletten, med mascara på kinden och en handduksturban på huvudet så möttes jag av mina kombos som sjöng "ja må hon leva" och gav mig en blomma, de gullungarna. Vi gick om varann hela helgen så det blev lite sent därför. J tyckte det var en bra idé att ta kort på mig med blomman, jag var inte lika övertygad. Jag berättade ju hur jag såg ut. Nåja, bilden lär ju inte läggas ut på facebook (eller hur J?). Shit vad jag är trött. Ska läsa lite nu, sen blir det faktiskt att sova, för det här går ju inte. God natt på er.

Kommentarer
Postat av: J

Haha ja vi får väl se vars bilden hamnar :)

2008-05-13 @ 08:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0